Saturday, July 7, 2012

Malaysian ELF

pujaan hati kita akan ke tentera


Projek kami di bawah nama "Bintang kami akan pergi ke tentera" kita akan buat projek untuk menyokong Leeteuk apabila dia akan pergi ke tentera tidak lama lagi .... jadi kami akan mengumpul video dari ELFs dan khas "Bidadari" jadi sila tunjukkan kami sokongan dan membantu kita untuk menunjukkan Pemimpin Kita segala sokongan kita kepadanya.... dia takut bahawa kita akan melupakan dia dan apabila dia akan pergi ke tentera selama 2 tahun...jadi Leeteuk memerlukan sokongan kita... Tulis Nota ini dan mula melakukannya ... ianya mudah dan ia tidak akan mengambil masa dari anda .. ini adalah apa yang kami perlukan daripada anda: -


  1.  record Video Leeteuk berkata "Leeteuk oppa Berjuang!" anda boleh menambah apa-apa kepada "Bahasa Inggeris atau Bahasa Korea"
  2. anda boleh pegang banner ,video atau gambar Leeteuk.sila tambah sesuatu Merujuk kepada negara
  3.  anda seperti: - bendera atau anda boleh merakam video dalam tempat yang terkenal di negara anda ,anda boleh merakam video sahaja atau dengan kumpulan .sila biarkan video anda jelas dan tanpa sebarang bunyi bising yang kurang menyenangkan..dan suara anda biarkan tinggi supaya Leeteuk boleh mendengar ^ ^
  4. anda boleh menghantar video kepada (meelf424@yahoo.com)


cepat ambil kamera anda dan Mula merekod ... kita tidak 

tahu bila Leeteuk akan pergi.jadi kita harus bersedia .. mari 

ELF mari.!!.. Leeteuk memerlukan kita ... 

marilah kita tunjukkan kepadanya bahawa kita akan sentiasa 

menunggunya walaupun sehingga 2 tahun.


selamat berjaya!

untuk maklumat lanjut,anda boleh bertnya di :-
Twitter: - (@ For_Leeteuk)


facebook :- ( Our Star Will Go To The Army)

3 comments:

  1. Is it the videos we send will be viewed by our leader? I mean all the videos and isn't it so many.. I wanna send my video too! :) thank you!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hello..thank you for your support...^^ don't worry..i can handle that ... i will wait for your video .." terima kasih"

      Delete
  2. Is it the videos we send will be viewed by our leader? I mean all the videos and isn't it so many.. I wanna send my video too! :) thank you!

    ReplyDelete